Diary Of Rizuwan: Ingatan Kembali :(

Tuesday 8 November 2011

Ingatan Kembali :(

8.11.2011 . huhuuu . . hari ni entah mcm mne entah aku bole teringat balik seseorang yg aku sayang dlu . hurmm . mlm td aku dduk dkt luar umah aku . rse bosan pulak dduk luar umah lme-2 so aku nak msok umah la . sebelom nak msok umah aku . aku tertengok langit . ble je aku tengok langit yg itam pada time mlm td . aku ternampak BINTANG .  grr . ble tgk je BINTANG aku teringat blik dkt seseorang yg aku penah Sayang dlu . huhuhh . dlu BINTANG sangat bermakna bg aku sbb ada seseorang yg telah menerangi BINTANG tu . sekarang BINTANG aku telah pudar di mamah masa  dan BINTANG aku telah suram  . klau dlu BINTANG aku selalu happy je tp sekarang BINTANG aku jd mood biasa ja . ermmm
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen