Diary Of Rizuwan: Sedih :(

Thursday 10 November 2011

Sedih :(

11.11.11 . hurmm sedihnya arini sebab aku da putus dgn awek aku . bole dy buat reletionship dgn uwg lain . time yg sme dy cple dgn aku . curung depan2 mata pulak tu . grrr . sakit hati nyaa . rsa mcm nak terjun bangunan naik bangunan pastu terjun lagi . grrr . sial la . sakit hati ni hanya tuhan jela tahu . geram gila la bila dpt tau yg dy bole main kayu hoki dgn aku grrr . Muhammad Rizuwan  jng di ingat bnda yg da lepas . Sekarang ni cari je wanita yg setia jng cri yg mcm tu lagi . perhhhh . . menyesal gila la aku bagi kasih sayang aku dekat hang . buat abs kasih sayang aku ja . grrr . sekarang ni mulakan hidup baru . jng di ingat lagi budak tak guna tu . .
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen