Diary Of Rizuwan: SAKIT HATI

Saturday, 25 February 2012

SAKIT HATI

Harem betoll . . Sakit hati nyaa . boleh pulak arini dia letak DP budak tu lagi .  aduhh . sakit sakit sakit nyaa .  sakit mata aku tengok DP tu sakit hati lagi bila dia kata aku perli-perli dia . adoyy mana ada perli la syg .  benda betol kan awk pkai DP budak tu kan . so awak jangan nak marah saya . saya cuma SAYANG awak je . tapi saya tengok awak macam takperlu kan saya lagi jaa . . saya ni dah macam Tisu pakai buang jaa .  hmm takpe la awak nak kata saya perli awak ke apa ke .  saya tak kesah pon . sayang awk Farah Comot <3 muahh !
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen