Diary Of Rizuwan

Thursday 1 March 2012

Tadi petang aku p kedai nak makan . perot lapa la katakan .  baru nak mintak oder jaa . ada 2 orang budak perempuan ni mai dok sebalah aku .  perggg terkejut aku . dengan takda salam teros ja dowang cakap *EH NI BUKAN WAN HANDBALL TOP3 LMS KE ? Aikk .  dalam diam aku jadi tak betol sat . aku cakap dalam hati . eh mcm mna dowang semua ni boleh knl aku ? aku tak kenal dowang pon . mai lepak dengan aku pon tak aku pelawa tiba2 ja tanya soalan mcm tu dkt aku . padahal aku dah kembang dah tadi .  syok habaq hang aweks kenal aku . hahaaa . best jugak kan jadi TOP3 LMS ni kan ramai orang kenal aku . tambah2 awek pulak kan sapa tak mau kan3 @@ . hahaa . . pengajaran jangan RIAK ok :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen