Diary Of Rizuwan

Wednesday 29 February 2012

huhu . 9 hari lagi menuju ke ipoh . berdebar-debar2 jantung aku ni .  tak sabar nak masok dalam padang paintball ni . dah lama tak main paintball .  wahh 10,11.3 ni dapat la aku lepas kan rindu aku nak tembak orang . kehkeh .  korang semua nak follow aku g ipoh tak ? wow best klau korang ada .  bole tengok aku main . hahaa . korang minat paintball ? ingin mencuba permianan paintball ? bole je . sediakan duit untuk main je . klau betol2 korang nak main boleh call aku . no aku 017525**** tettt teka laa .  haha .  klau korang betol2 nak main add la FB aku . nnti aku ksi link fanpage aku . dekat setu korang bole tau la berapa harga atau cara permainan dia tu . :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen